loading...
بهترين سايت تفريحي
شهرام عبادپور بازدید : 177 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

http://oomid.ir سيگار
http://oomid.ir سيگار
کنار گذاشتن سیگار یکی از بهترین اقداماتی است که هر فرد در جهت ارتقای سلامت جسم و روان خود و عزیزانش می تواند انجام دهد؛مهم ترین اقداماتی که افراد بتوانند با کمک آن ها به صورت يك برنامه خودآموز، مراحل ترك سيگار را به طور پیوسته سپری کند را مورد بررسی قرار می دهیم؛ به گونه ای که این افراد در مورد مشكلات و عوارض ناشي از ترك سیگار خود نیز آگاهی داشته، راهنمايي‌هاي لازم را كسب نموده تا اینکه احتمال رسیدن به موفقیت خود را با این تدبیر افزایش دهند. 
وي گفت: خودباوري و اراده هر فرد، يكي از مهم ترین موارد مربوط به آمادگي براي اقدام به ترك سيگار است؛ ايمان افرادبه توانايي‌شان در مهار موقعيت‌هايي كه شما را در مرحله خطر بازگشت به کشیدن سيگار قرار مي‌دهند همان خودباوري نامیده می‌شود.بر روي يك كاغذ دلايل خود را براي ترك سيگار بنويسيد‌ و اين ليست را با خود به همراه داشته باشيد. يا آن را به روي يخچال يا در محلي بگذاريد كه همواره به شما يادآوري كند كه در روند ترك سيگار مي‌باشيد. اگر هزينه خريد سيگار را پس انداز مي‌كنيد،‌ بنويسيد با آن مي‌خواهيد چهار كنيد.  نگران نباشيد اگر اين مرحله عملاً موجب ترك سيگار در شما نگردد،‌ ولي در عوض عادت سيگار كشيدن را در ضمير ناخودآگاه شما سست مي‌كند و شما را براي مراحل بعد آماده مي‌سازد.
دهقان تصريح كرد: ترك سيگار اقدامی است كه نیاز به تدارك دارد. بهتر است ظرف مدت دو هفته آينده تاريخ نهايي  را برای ترك سيگار خود تعيين نموده و اين تاريخ را روي تقويم خود علامت بزنيد.
همچنان كه به تاريخي كه در تقويم خود علامت زده‌اید نزديك می‌شوید، مي‌بايست خود را براي روند واقعي ترك سيگار آماده سازيد، يك هفته پيش از تاريخ ترك، تعداد سيگارهاي مصرفی روزانه خود را  به يك عدد مشخص مثلاً نصف تعداد عادت قبلي خود برسانيد، منزل خود را از آثار سيگار پاك سازيد، به نزد دندان پزشک خود برويد.اتومبيل خود را از هرگونه سیگار و متعلقاتش پاک‌سازی كنيد، مصرف چاي خود را قبل از ترك سيگار كاهش دهيد.بگوييد سيگار ديگر به هيچ عنوان انتخاب من نخواهد بود، هرگز نگوييد كه كشيـدن يك سيگار ضــرري ندارد و فوايد ترك سيگار را براي خود بازگو كنيد.
وي افزود: خوب است بدانید که پيشگيري از عوامل مؤثر در عود مي‌تواند ميزان عود را کاهش دهد. 
تمامي افراد سيگاري که قصد کنار گداشتن سيگار خود را دارند، بايد در مورد جلوگيري از عود آگاهی کامل داشته باشند.
برچسب ها http://oomid.ir سيگار http://oomid.ir سيگار کنار گذاشتن سیگار یکی از بهترین اقداماتی است که هر فرد در جهت ارتقای سلامت جسم و روان خود و عزیزانش می تواند انجام دهد؛مهم ترین اقداماتی که افراد بتوانند با کمک آن ها به صورت يك برنامه خودآموز، مراحل ترك سيگار را به طور پیوسته سپری کند را مورد بررسی قرار می دهیم؛ به گونه ای که این افراد در مورد مشكلات و عوارض ناشي از ترك سیگار خود نیز آگاهی داشته، راهنمايي‌هاي لازم را كسب نموده تا اینکه احتمال رسیدن به موفقیت خود را با این تدبیر افزایش دهند. وي گفت: خودباوري و اراده هر فرد، يكي از مهم ترین موارد مربوط به آمادگي براي اقدام به ترك سيگار است؛ ايمان افراد به توانايي‌شان در مهار موقعيت‌هايي كه شما را در مرحله خطر بازگشت به کشیدن سيگار قرار مي‌دهند همان خودباوري نامیده می‌شود.بر روي يك كاغذ دلايل خود را براي ترك سيگار بنويسيد‌ و اين ليست را با خود به همراه داشته باشيد. يا آن را به روي يخچال يا در محلي بگذاريد كه همواره به شما يادآوري كند كه در روند ترك سيگار مي‌باشيد. اگر هزينه خريد سيگار را پس انداز مي‌كنيد،‌ بنويسيد با آن مي‌خواهيد چهار كنيد. نگران نباشيد اگر اين مرحله عملاً موجب ترك سيگار در شما نگردد،‌ ولي در عوض عادت سيگار كشيدن را در ضمير ناخودآگاه شما سست مي‌كند و شما را براي مراحل بعد آماده مي‌سازد. دهقان تصريح كرد: ترك سيگار اقدامی است كه نیاز به تدارك دارد. بهتر است ظرف مدت دو هفته آينده تاريخ نهايي را برای ترك سيگار خود تعيين نموده و اين تاريخ را روي تقويم خود علامت بزنيد. همچنان كه به تاريخي كه در تقويم خود علامت زده‌اید نزديك می‌شوید، مي‌بايست خود را براي روند واقعي ترك سيگار آماده سازيد، يك هفته پيش از تاريخ ترك، تعداد سيگارهاي مصرفی روزانه خود را به يك عدد مشخص مثلاً نصف تعداد عادت قبلي خود برسانيد، منزل خود را از آثار سيگار پاك سازيد، به نزد دندان پزشک خود برويد.اتومبيل خود را از هرگونه سیگار و متعلقاتش پاک‌سازی كنيد، مصرف چاي خود را قبل از ترك سيگار كاهش دهيد.بگوييد سيگار ديگر به هيچ عنوان انتخاب من نخواهد بود، هرگز نگوييد كه كشيـدن يك سيگار ضــرري ندارد و فوايد ترك سيگار را براي خود بازگو كنيد. وي افزود: خوب است بدانید که پيشگيري از عوامل مؤثر در عود مي‌تواند ميزان عود را کاهش دهد. تمامي افراد سيگاري که قصد کنار گداشتن سيگار خود را دارند، بايد در مورد جلوگيري از عود آگاهی کامل داشته باشند. , :10 راهكار براي ترك سيگار , ترك سيگار , چگونه سيگار را ترك كنيم , ترك كردن سيگار , ترك سيگار بدون دردسر , :شهريور , ماه شهريور , خصوصيات ماه شهريور , رنگ ماه شهريور ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 10,676
  • بازدید کلی : 160,105